Готельно-ресторанний бізнес

Готельно-ресторанний бізнес

Радіозв'язок у HoReCa — миттєва комунікація для надання якісного сервісу

Обговорити завдання

У сферах, пов'язаних з обслуговування клієнтів, зв'язок — це неодмінний супутник робочого процесу. Саме вчасна комунікація дозволяє керівнику швидко розподіляти бізнес-процеси, контролювати їх виконання та мати повну картину того, що відбувається впродовж робочої зміни. 

В готельно-ресторанному бізнесі своєчасний зв'язок між співробітниками — прямий шлях до поліпшення клієнтського сервісу. У такий висококонкурентній сфері тільки якісне обслуговування змусить клієнтів повернутися, а використання радіостанцій — це найпростіший та найбільш доступний спосіб забезпечити комунікацію персоналу.

 

Чому радіостанції, а не мобільні телефони?

 

  • Доступний зв'язок

Впродовж робочого дня співробітникам треба багато разів обмінюватися короткими голосовими повідомленнями. Використання мобільного зв'язку у такому разі буде коштувати недешево.

 

  • Миттєве з'єднання

Найцінніше у сфері обслуговування — це своєчасний та доцільний сервіс. Відсутність потреби додзвонюватись та чекати на відповідь опонента дозволяє зекономити час та вчасно обмінятись інформацією.

 

  • Широкий радіус дії

Професійна радіомережа легко масштабується, а відтак її можна використовувати на різних територіях — від ресторану до заміського готельного комплексу, та у будь-якому випадку мати надійний засіб зв'язку.

 

Радіомережа дозволяє завжди залишатися на зв'язку та бути доступним для з'єднання з опонентом. Це дешевше, ніж використання мобільної мережі, та доступніше, ніж Інтернет: співробітникам не треба постійно перевіряти, чи немає нових сповіщень — з'єднання миттєве та не залишає шансів не бути почутим.

 

Як офіційний представних Motorola Solutions та інших виробників професійних радіостанцій, ТОВ «ДОЛЯ І КО. ЛТД» постачає в Україну телекомунікаційні рішення від кращих компаній. Ми проєктуємо системи професійного радіозв'язку для різних галузей, включно із HoReCa, адже миттєві радіокомунікації у готельно-ресторанному бізнесі — це обов'язкова складова успіху.

Продукція